niedziela, 21 czerwca 2020

18. Łzawy blues

kiedy codzienność wciąż dołuje codziennoscią

a szary dzień niemrawo goni szary dzień

kiedy nie umiesz się pogodzić z samotnością

z wielkiej miłości która czułaś został cień...


posłuchaj bluesa -który snuje się po kątach

zanuć melodię leciuteńką tak jak kurz 

blues lubi smutek więc do ciebie się przyplątał

bo zamiast łez na smutek lepszy blues...


gdy nawet psa nie ma przy tobie głuchą nocą

a księżyc wielki że do niego tylko wyć

ty coś tam piszesz chociaż nie wiesz jak i po co

piszesz bo przecież lepsze to niż głupio śnić


posłuchaj bluesa co we włosy ci się wplatał

z tobą zamieszkał,nie zamierza odejść już

i wspomnieniami sobie głowy nie zaprzątaj 

bo zamiast łez na smutek lepszy łzawy blues




4 komentarze:

  1. Oleńko, łzawy blues nie jest zły, lubię słuchać blues'a.🤗 🤗 🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też! Lubię pisać,słuchać,lubię też śpiewać (zgroza) bluesa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu jeszcze tylko muzyka oczywiście blues i mamy świetna piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam, czytałam i się zachwycałam.Moje gratulacje za talent. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń