wtorek, 18 sierpnia 2020

44. Niebo-piekło

 dziś gram w niebo- piekło z czartem

jest pergamin sznur i hak

moje życie diabła warte

spójrz mi czarcie prosto w twarz!

patrz mi w twarz nie spuszczaj oczu

przecież nie wiesz co to wstyd

czart znacząco brew unosi

czuje zapach i smak krwi…


noc się kuli pod sufitem

ciemność snuje się po kątach

rozbrzmiewają nuty dzikie

ni to krzyk ni to melodia

dym już siarką szczypie w oczy

tak,że płyną gorzkie łzy

czart znacząco brew unosi

czuje zapach i smak krwi…


wyjął z talii cztery asy

oszukuje jak sam czart

wstrzymał czas i gwiazdy zgasił

dzisiaj diabeł gra va banque

wciąż piekielna brzmi muzyka

pachnie siarka kapie krew

gdzie strategia,gdzie taktyka?

każdy ruch to podły blef…




2 komentarze:

  1. niebo piekło to nad nami
    co wybierzesz nie wiesz sam
    twoje życie drogę wskaże
    nie koniecznie do piekielnych bram

    gra w zielone to nie z czartem
    on powinność inną ma
    zwabia dusze, choć postepnie
    swą muzykę gra

    tango z diabłem na widełkach
    kołowrotek kręci się
    nawet nie wiesz kiedy wpadniesz
    podpisując układ z diabłem

    Jak zawsze ciekawie u Ciebie Olu - a wiersze z czartem bardzo dobrze ci wychodzą

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Jaguś za komentarz i wierszyk.
    No właśnie ...coś w tym jest prawda?

    OdpowiedzUsuń