niedziela, 14 lutego 2021

64. Modlitwa Walentynkowa

O święty Walenty,bądż nam pochwalony


bo miłość rozdajesz wedle rozeznania

kiedy ktoś samotny albo opuszczony

zsyłasz mu bezcenny przywilej kochania


Święty Walenty, święty dobrotliwy

okaż mi swą łaskę 

miej litość nade mną

miłość pogubiłam w świecie hałaśliwym

moją dawną miłość słodką i wzajemną


a może odeszła - sama z własnej woli

zniechęcona smutkiem

znużona tęsknotą

teraz puste serce bez miłości boli

puste serce bije nie wiadomo po co


Święty Walenty obdarzasz miłością

oddaj mi więc moją 

co w świecie się tuła

nawet choćby była żalem,nie radością

kiedyś taka piękna,namiętna i czuła


jeśli już przepadła-w swojej łaskawości

ofiaruj raz jeszcze jeśli tylko możesz

moje puste serce ginie bez miłości

ratuj biedne serce,błagam cię w pokorze








1 komentarz: